Vše na co myslíme, co říkáme, to přitahujeme do svých životů

03.10.2019

Už to bude několik let zpět - tuším možná rok 2010? Kdy jsem prvně viděla film Tajemství "The Secret" a oslovil mě natolik, že jsem si ho pak musela pouštět několik týdnů poté dokola. Už jen to, že jsem jej alespoň poslouchala, mi přineslo do života velké změny. Cítila jsem se lépe, více se mi dařilo, zjistila jsem, že lépe smýšlím, lépe reaguji na děti, na okolí, na to, co dělám a takhle skvěle bych se ráda cítila na vždy. 

Když mi bylo mizerně, přihodilo se něco, co mě trošku rozrušilo, hned jsem si pustila právě tento film. Vlastně jsem za něj vděčná, protože mi objasnil a rozuzlil dost mých myšlenek a celkově můj život. 

Nyní to bylo pár let, co jsem si na něj nevzpomněla, nějak mi život běžel, utíkal. Do života mi přichází spousta lidí, ale nyní v poslední době mi vstoupil do života člověk plný problémů. Problémy se na něj sypaly snad ze všech stran. Jeden by mohl tvrdit, že je v křeččím kolečku, upřimně mu tuto situaci ani trochu nezávidím, co jsem mohla pro něj udělat?  Napadl mě právě tento film. Film Tajemství. Film jsem mu poslala s tím, že nemohu poradit, nemohu pomoci, ale mohu poslat jen tento film a ať se na něj podívá, protože věřím, že mu pomůže. 

A co Vy? Už jste film někdy viděli? Co na něj říkáte? Můj názor je rozhodně jednoznačný - FUNGUJE TO!

Mrkněte sami a pokud by Vám náhodou odkaz s videem nefungoval, doufám, že jej z YouTube opět nesmazali, dejte mi prosím vědět, děkuji předem. 

A pokud se Vám film líbí a zajal Vás, rozhodně není od věci, když si koupíte knihu Tajemství, jejíž autorkou je Rhonda Byrne, knihu seženete skoro v každém knihkupectví okolo 180,- Kč :-) Kniha je další část, etapa rozvoje Vašeho života. Jak se říká, knihu nenahradíš. Můžete se zpět vracet k textům, číst znovu a znovu, najdete tam i to, co ve filmu není a věřím, že kniha i video Vás plně ve Vašich životech obohatí tak, jako se stalo u mě. 

S láskou Andrea Sedláčková


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky